25 sierpnia 2023

powroty

Długa to była przerwa znowu. Przyznaję, że poprzedni rok dał mi mocno mentalnie w dupę ze względu na to, co działo/dzieje się na świecie. A życie toczy się dalej. Praca i codzienne obowiązki sprawiały, że albo nie miałam czasu na blogowanie albo chęci/siły.

Jednak w ostatnim tygodniu poczułam potrzebę powrócenia, ale wymyśliłam sobie, że w nieco innej formule. Od tego czasu nie będę wstawiać zdjęć Potomstwa, bo te mamy na telefonach, chmurach i łatwo możemy się do nich odnieść. Chcę to miejsce raczej zmienić na formę pamiętnika, w którym to pojawiać się będą wpisy, trudne do udokumentowania fotografią. Scenki z życia codziennego, wypowiedziane słowa czy też opisy przeżyć, które trudno potem odtworzyć jedynie obrazkiem.

W ramach uporządkowania tej formuły, dodam tylko, że koncepcja jest taka, że postaram się "aktualne w kontekście daty" wydarzenia tytułować standardowo tytułem "x". A wydarzenia historyczne, które miały miejsce jakiś czas temu i chcę je jedynie odnotować, oznaczać będę dopiskiem "Retrospekcja".

Mam zatem nadzieję w krótkim czasie zdziałać co nieco tutaj. See you.

0 komentarze: