17 kwietnia 2011

z pełną świadomością popełnionego czynu


Podpisują się pod tym oboje rodziców i Dziecko.
Hanka sobą zachwycona.
Pani Fryzjerce drżały ręce /a twarda jest/ a klientki Salonu wstrzymały oddech. A Hanka pełnia szczęścia. I nawet nie rozmyśliła się w połowie. Nawet oko jej nie mrugnęło kiedy Pani ścinała jej włosy. Efekt zaskoczył wszystkich. Hankę najbardziej.

Kocha swój nowy wygląd. I jest tego bardzo świadoma. I nie może doczekać się poniedziałku, żeby wszyscy w przedszkolu zobaczyli. I żeby się zdziwili. I zachwycili.

Nowa Ona.



Pomijając walory estetyczne mam nadzieję i wiarę, że krótkie włosy rozwiążą problemy jakie sprawiały długie włosy. Hanka nie cierpi spinek, gumek, kokardek, wstążek, opasek i wszystkich gadżetów. I nie znosi związanych włosów. Nienawidzi mycia i suszenia. Zmiany na lepsze. Oby.

Odkąd ma krótkie włosy myjemy i suszymy je codziennie ;D

13 komentarze:

Anonimowy pisze...

oł maj gat...... rewelacja :)
Pozdrawiamy
aneczka z Julką :)

Delie pisze...

Wow. Zatkało mnie.

Anonimowy pisze...

Super!!!
Ale Hanka się zrobiła taka...taka cała Ty ;)

Gosia z Haniutkiem

-Longina- pisze...

Najważniejsze że Hanka zadowolona. W tej fryzurce to nie już mała Hania a całkiem duża Hanna. buziaki :)

Anonimowy pisze...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, nie no ładnie:) i rzeczywiście bardzo do mamuśki teraz podobna:)
kaja26

-Longina- pisze...

Z okazji Świąt Zmartwychwstania

pragnę Wam życzyć,

aby ten czas był czasem przemiany serc.

Aby udział w tych Tajemnicach ożywiał wiarę,

dawał nadzieję i umacniał miłość.

Życzę Wam,

aby Zmartwychwstanie

dokonało się w Waszych sercach

i aby dokonywało się każdego dnia.

Tata Hanki. pisze...

Ale my jesteśmy ateistami!

Magdalena Wojcieszak pisze...

normalnie inna Hania, ale rownie piekna, i jakas taka dorosla w tej fryzurce!

-Longina- pisze...

Przepraszam, nie wiedziałam. Mam nadzieję że Was nie uraziłam.

Matka Polki pisze...

o żesz!
Pani Hanno, co za szyk!
mamo, gratuluje odwagi!

www.agagroman.wordpress.com pisze...

noooo, pięęęęknie! Pozazdrościć zdecydowania:-)

Susełek pisze...

zmiana total. wyglada teraz rzeczywiscie BARDZo mocno doroslej.
jest urocza.
sliczna i jak kazda kobieta kocha zmiany.

nikol pisze...

Ojej jaka zmiana. Dawno nie wchodziłam na Twój blog i tak myślę "pomyliłam się czy co?" Jadę dalej i patrzę no tak to ta sama Hania tylko po metamorfozie ;)
Ja w sobotę też mam wizytę u nowej fryzjerki-mam nadzieje, że z fryzury będę tak samo zadowolona jak Hania ze swojej ;)

Wygląda teraz naprawdę ślicznie!