23 czerwca 2011

na dzień Taty




Takich zdjęć jak poniżej Hanki z Tatą mam ogromne ilości. Bo jak Hanka u Taty na rączkach to ja kilka kroków za nimi. I nie mogę się powstrzymać.

Tata zawsze weźmie na ręce. Jak trzeba i jak nie trzeba. Jak to Tata.







Tata jest czasami od zadań specjalnych. Od bawienia się lego. Kolorowania. Temperowania kredek. Ubierania lalek. Odprowadzania do przedszkola.
Tata najlepiej czyta książki. Z podziałem na głosy. Intonacją. I zaangażowaniem. Najbardziej lubię jak czyta Kubusia Puchatka i ostatnio Grzeczną. Jak wołają wszyscy po kolei LUSIA ! odpadam.


Córeczka Tatusia? Nie do końca. Role w rodzinie są podzielone. Co nie znaczy, że równo.

Jako córka myślę, że Hanka ma fajnego Tatę. Dobrego. Czułego. Kochającego.
Czasem zmęczonego. Rzadko złego.
A co najważniejsze - obecnego. Odczuwalnie obecnego.

Z najlepszymi życzeniami dla Taty.
Również Mojego. Bo też mam dobrego Tatę.

:)



4 komentarze:

Unknown pisze...

kala, a skąd takie fajne literki magnesy?

kala pisze...

Magnesy Djeco o ile pamiętam ;)

-Longina- pisze...

Taki tata to prawdziwy skarb.
Przepraszam, że tak rzadko tu jestem ale komputer mi nawala i mogę tylko w weekendy korzystać z Tomka laptopa. buziaki :)

Susełek pisze...

fajnie to napisalas...tak tata obecny to skarb. najwiekszy pod sloncem. tej obecnosci i mniej zmeczenia zycze wam a przede wszystkim Tacie :)