4 kwietnia 2013

2 miesiące.

Skończyła 2 miesiąc życia. Ile to czasuuuu.... nikt mi ktoś powie, że niedawno ją rodziłam ;)
Dawno.
Bardzo.
Zima była chyba ;)

Celina dalej najbardziej lubi spać. I jeść. I spać.
I być noszona na rękach. /ile jeszcze?/
I nie lubi zabawek. Ani maty edukacyjnej. Chwilowo nic jeszcze nie lubi. 
I dziwi mnie to bo Hanka lubiła. Mało spała. I wiecznie coś ćwiczyła. Tak mi się pamięta.
Nie ma co porównywać. Wiadomo.

Miałam przygotowane zdjęcia specjalnie na ta okazję ale przepadły w komputerze. Fizycznie. Trzeba je siłą wyciągnąć. Głupia sprawa.
;)
 



3 komentarze:

Cicha pisze...

u mnie tez wszystkie dziewczyny rozne... i najstarsza rowniez najwieksza zainteresowanie czymkolwiek wyrazala...

Tata Hanki. pisze...

Ach, ten wzrok i mina ;)

Anonimowy pisze...

Jaka ona cudna!