20 września 2012

Oficjalnie na blogu się przyznaje :)

Oficjalnie na blogu oznajmiam, że jestem w ciąży i Hanka zostanie starszą siostrą.
Gdzieś w okolicach koniec stycznia 2013 początek lutego. Hanka termin miała na 28 stycznia a urodzona 5 lutego i ciagle marzy jej się żebym urodziła Tej Samej Daty :) Razem urodziny by obchodziły.
I jest to Dziewczynka.
Chwilowo bezimiennie o wieluimionach ;) Hanka dalej mówi, Dziecko albo Halinka.
Ja w ciąży to - masakra pilą mechaniczną. I wspomnienie ciąży z Hanką jest fantastycznie miłe mimo dużej nadwagi i różnych pobytach w szpitalach. W tej ciąży doświadczałam przez 16 tygodniowe wymiotowania i poczucia totalnej bezsilności. Fizycznie jakby mi odłączono baterie. Więc lato było ekscytujące inaczej.
Ale jest już zdecydowanie lepiej.
Dziewczynka zdrowa. I wg usg wygląda tak.

corka2

Hanka się cieszy, mi posty na blogu zjada coś i zapomniałam co jeszcze.
Klasyka.

Pozdrawiam.

16 komentarze:

Anonimowy pisze...

Gratulacje :)

coralie pisze...

super! gratuluje, fantastycznie, że Hania będzie starszą siostrą :) czekam na rozwój wydarzeń :P

Anett pisze...

Gratulacje!!! No taki ważny post, a nie wyświetlił mi się na liście, no! Jeszcze raz gratuluję Hani siostrzyczki:-)

Blog o poranku pisze...

Ojej!!! Fantastycznie!!!!! Wielkie gratulacje i dużo przytuleń bo wiem, że czas to niełatwy, oj nie łatwy (zwłaszcza te żołądkowe sensacje). Bardzo się cieszę razem z Wami i mocno trzymam kciuki za szczęśliwe rozwiązanie. Ja to nawet tak coś przeczuwałam :))
Zdrówka i sił dużo!!!!

skarbuś pisze...

GRATULUJĘ!!!
Super wiadomość :)

Gosia z Młodzieżą :) pisze...

No wiesz co - tak długo ani słówkiem nie pisnąć??? Wspaniała nowina, gratulacje przeogromne :)

Gosia z Haniutkiem :)

maxfrau pisze...

Gratulacje!!Rozśmieszyla mnie akcja celowania z porodem w urodziny starszej siostry. U nas było dokładnie tak samo, zabrakło dwóch godzin, żeby obchodziły urodziny w tym samym dniu.

Joanna pisze...

Gratulacje! :) Już spokoju i radości samych życzę :)

Susełek pisze...

SUPER! gratulacje dla Was i Starszej Dumnej Siostry.
Wszystkiego dobrego !

chocolatchaudalacannelle pisze...

Teraz już wiem, dlaczego zniknęłaś na prawie całe wakacje :) Gratuluję serdecznie nowej pocieszki.

kala pisze...

Dziękuję Wszystkim za gratulacje :)
Obecnie jesteśmy na etapie wybierania imienia. Etap będzie długi i skomplikowany ;)
Dam znać jak coś uzgodnimy. Rodzinnie. Wspólnie. Kompromisowo. U-haha ;)

zosiabg pisze...

Dziś dopiero mam chwilę, wchodze a tu taki nius! Gratulacje!! :D

Anonimowy pisze...

Kala super!gratulacje!
kaja26

Delie pisze...

ooooo rany! wielkie gratulacje!:)))

Ola pisze...

I ode mnie wielkie gratulacje! Super :)

Anonimowy pisze...

i ja się przyłączam do gratulacji :)
aneczka z Julką