14 kwietnia 2010

Rozmowa z dzieckiem na temat...

Karmienia piersią.
Już kilka razy zamurowało ją na widok matki karmiącej piersią. Widok takiego malucha kończyło się akcją Hania Mała Dzidzia. Ale dziś nie o tym. Tylko o ssakach.

Matka ma to do siebie, że wali naukowe fakty i wiekiem Dziecka się nie przejmuje.
Ssaki. Matki karmią swoje dzieci swoim mlekiem z piersi. Zgodne z prawda.
Wyciągnięta farma ikea.

Tlowa ma cycti. Tak. Wymiona. I tu cielacieć je. Tak.
Owieczta ma też cycti. Tak. I talmni małą owiecztę.
Owieczka karmi swoje dziecko.
Tonić nie talmni. Nie ma cićiów. Mama konik to klacz i też karmi cyckami. Ma tylko nie widać. Czasami nie widać ale nie znaczy, że nie ma./i tego się trzymaj córko ;)/
Każda mama ssak karmi swoje dziecko.
Ludzie też karmią. Widziałaś. Cyćtami. Tak.
Hania też piła - mówi sąsiad Waldek.
Nie bardzo - na to Mama.
Hania nie chciała pić - przyznaje.
A dlaczego?- docieka sąsiad.

Bo było za ciepłe !

Ha. A ja głupia tak się przejmowałam.
Bo zupa była za słona.

;)

6 komentarze:

zosiabg pisze...

Uwielbiam ją ;) Cóż, mam nadzieję że moje dizecko też mi kiedyś wytłumaczy czemu nie bardzo chciało ;)

magda pisze...

alem siem uśmiałam :))

Tata Hanki. pisze...

Porozmawiajmy o... i tu następuje wybrany przez Hankę temat, zazwyczaj osoba, szczególnie "Franek" lub "Antek", czyli jej dużo młodsi koledzy. "Franek ma nowy wózek, mama Ela go wozi pod daszkiem", ewentualnie "Antek spał na kanapie, Hania go obudziła, nie wolno go budzić, tylko jego mama Asia może go obudzić" ;) Teraz będzie "Porozmawiajmy o... cyckach"??? :)

Delie pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Delie pisze...

A to takie proste było;)

Ja nie uważam, żeby dziecko za małe było na fakty. Trzeba je tylko przekazać w formie odpowiedniej do wieku. U nas jest i śmierć, i skąd się biorą dzieci.

Karmienie piersią też w swoim czasie było (jakoś dużo matek karmiących się pojawiło). Przez krowę też, nawet LIVE, w dodatku:)

Magda pisze...

Zeby zawsze mozna bylo zapytac 'czemu?' i dostac tak prosta odpowiedz... ;)