26 października 2009

stenotypistka potrzebna od zaraz ;D

naprawdę !
mamy taką językową gąbkę w domu. chłonie każdy wyraz, zdanie, zapamiętuje i powtarza. jest w tym coraz lepsza, coraz pewniejsza i coraz dokładniejsza. modyfikuje, łączy, zmienia, przestawia kolejność ku swoim potrzebom. zaśmiewam się kilkaset razy dziennie i próbuje zapamiętać ale muszę zacząć zapisywać. chociaż kilka dla potomności.
a jeszcze kilka miesięcy temu śmiałam się z niej. że nie rozumiem. że wydaje jedynie jakies niezrozumiałe dźwięki. to teraz się mści. od rana do wieczora, bez drzemek- mówi. do mnie. o mnie. obok mnie. mówi i idzie jej to coraz lepiej.

Mamo popatrz !
Pan udzik siedzi maluje tledkami !

fakt, że go obfotografowałam bardzo ja ucieszył ;)

1 komentarze:

Susełek pisze...

ludzik taki biedulinek samotny :) i taaaakie ma wielkie krzeselko