23 lipca 2009

tematy nocnikowe...

Jak powszechnie wiadomo, w temacie odpieluszania jestem beznadziejna ;) Brak mi wszystkiego. Natchnienia, silnej woli a przede wszystkim konsekwencji. Ale ale... mam Hankę.
Babcia Aga mówiła, nie narzekaj na dziecko. Pewnie, bo się zemści. No i....

Rozmawiałam wczoraj z Pauliną od Janka i jeszcze jednej Marysi w brzuchu o tym treningu czystości. Jak Matka z Matką. Do niczego nie doszłyśmy ale sobie pogadałyśmy. Ale swoje powiedziałam, że niby Hanka na nocnik nie, że niby nie kojarzy, że sika, że niby jej własny mocz ściekający po nogach nie przeszkadza, że niby porażka i nie dojrzała. Phi.

Dziecko najzupełniej w świecie poczuło się urażone i niedocenione. Matka kłamie a Ona się zemści. Lekko z ranka Ojca przemaglowała i ciśnienie mu podniosła aż mu się wychowywać Dziecka zachciało. Ledwo co zniknął za bramą zabrała się za tresowanie Matki. Przytargała nocnik, wymusiła zdjęcie pieluchy i nasikała. Do nocnika. Po czym jeszcze do śniadanie zrobiła to dwukrotnie. Niepilnowana. Nie upominana. Od tak. Dla udowodnienia mi, że nie mam racji.

Mówiła Babcia Aga. Nie narzekaj na Dziecko.

Na To DZIECKO.

NIGDY !!

:)

7 komentarze:

Tata Hanki. pisze...

Bez przesady, rano nie było tak źle, po prostu się nie wyspałem a Hanka aż za dobrze :) Pod koniec się dogadaliśmy :)

Anonimowy pisze...

Brawo, Haniu :) ZAskakuj tak dalej mamusię ;)

Gosia z Haniutkiem

smallangel pisze...

No to pięknie, az miło kiedy dziecko potrafi nas tak zaskoczyc... moja Łucja jest w podobnym wieku, z sikaniem u niej jest roznie, raz zawola, a raz nie, byl okres antynocnik... ale powiem Ci,ze Twoja corka pobila sama siebie, i moja corke na dodatek, przekochana jest... ogladalam zdjecia, trafilam przypadkiem z jednego blogu... i strasznie mi sie podoba... a w Hance się zakochałam :)
Pozdrawiam
I zapraszam do mnie w razie zainteresowania
(login: lucja, haslo: damian)

kala pisze...

Gosiu ... no wiesz, Hanki tak mają :D dziwne są i nieprzeniknione ;)

smallangel ... witamy i dziękujemy za zaproszenie... skorzystamy na pewno ;)

Gosia z Młodzieżą :) pisze...

Kala - trafnie to ujęłaś: dziwne i nieprzeniknione :)

Magda pisze...

Brawo Hanka!
Szacun. Jestem pod wrażeniem :)

Unknown pisze...

brawo!!!dzieci zaskakują:)
kaja26